samedi 27 mars 2010

Welcome visitors of the world...

Je vois que mon blog est de plus en plus consulté par des visiteurs hors de France.
J'en suis très heureux et je vous en remercie. Soyez les bienvenus.
N'hésitez pas à me laisser vos commentaires, vos remarques, vos conseils ou les coordonnées de vos blogs personnels.
Pour cela, plusieurs possibilités:
- mon livre d'or
- les commentaires sous les articles postés
- me contacter directement.

Je vous souhaite une excellente navigation sur mon blog et de merveilleux vols si vous êtes pilotes.

I see that my blog is more and more consulted by visitors outside France.
I am very happy there and I thank you for it. Be welcome.
Do not hesitate to leave me your comments, your remarks, your advice or the address of your personal blogs.
For that purpose, several possibilities:
- My visitors' book
- Comments under posted articles
- Contact me directly.

I wish you an excellent navigation on my blog and of wonderful flights if you are pilots.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire